|
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 12 ul. Andersa 64, 41-808 Zabrze tel. (032) 272-22-22
|
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 6830 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
|   | GIMNAZJUM NR 4
- oddział integracyjny
IV LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE im. Mikołaja Reja
- oddział A - z rozszerzona nauką przedmiotów ścisłych oraz języka angielskiego (drugi język: niemiecki ) - oddział B - z rozszerzona nauką przedmiotów przyrodniczych oraz języka niemieckiego (drugi język: angielski ) - oddział C - z rozszerzona nauką przedmiotów humanistycznych oraz języka angielskiego (drugi język: francuski)
|
Wszyscy uczniowie naszej szkoły objęci są edukacją informatyczną (dwie pracownie komputerowe, dostęp do Internetu). Szkoła prowadzi różne formy edukacji ekologicznej. Szkoła współpracuje z Instytutem Regionalnym w Katowicach. W szkole działa Koleżeńskie Biuro Pomocy w Nauce, które umożliwia uczniom pokonywanie trudności pojawiających się w procesie uczenia się.
Młodzież szkolna objęta jest opieką pedagoga szkolnego. W szkole działa radiowęzeł oraz bufet. Uczniowskie Kluby Sportowe - ROKITA (siatkówka) i ANAGRAM (scrabble) - to zarejestrowane stowarzyszenia, których członkiem może zostać każdy uczeń (na zasadach określonych w statucie). Od wielu lat w szkole działa drużyna harcerska "Brzask".
Szkoła umożliwia wyrównywanie szans edukacyjnych wszystkim uczniom oraz uwzględnia w swoich działaniach potrzeby środowiska lokalnego. Program szkoły skierowany jest na ucznia i jego potrzeby oraz umożliwia mu wszechstronny rozwój osobowości. Wykwalifikowana, zaangażowana i kompetentna kadra pedagogiczna czuwa nad rozwojem uczniów
INTEGRACJA
Początki były trudne. W klasie spotkały się dwie grupy uczniów: uczniowie sprawni, którzy przyszli z jednej szkoły i jednej klasy, bardzo dobrze się znali, byli ze sobą zaprzyjaźnieni i trudno było im przyjąć do swojej grupy osoby z zewnątrz i druga grupa uczniów niepełnosprawnych, z których troje również chodziło do jednej klasy oraz Michał który przez okres szkoły podstawowej miał indywidualny tok nauczania i to był jego pierwszy kontakt z grupą rówieśniczą-klasą. Przez pierwsze miesiące w klasie funkcjonowały dwie odrębne grupy, uczniowie sprawni i uczniowie niepełnosprawni. Proces integracji przebiegał bardzo małymi kroczkami, uczniowie byli wobec siebie nieufni, musieli nauczyć się obcować z osobami niepełnosprawnymi, pomagać im w razie potrzeby ale nie wyręczać z zadań i wykonywać je za nich.
|
GALERIA
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|